1 December!!!

1 december 2009. Vart fan tar tiden vägen?

Idag mår vi inte bra iallafall! Jag har ont i magen, ryggen och har lite lätt yrsel efter att ha blivit tappad på en halv liter blod tidigare imorse (och av samma anledning lyckades jag missa det första avsnittet på årets julkalender, som jag faktiskt tänkt ge en chans iår). Som tur är ligger väl allt på internet nuförtiden, så då har jag ju nåt att göra ikväll (ska även se respektive avsnitt utav Mysteriet på Greveholm varje kväll, parallellt med årets julkalender).

Nu blir det iallafall till att jobba vidare och fortsätta längta till lunchen om 2 timmar. Sjuksköterskan på blodcentralen har tvingat mig att äta duktigt idag (vem pallar och har tid till att äta 5-6 gånger om dagen?!), så mina plugga-körteori-på-lunchen-planer har gått i stöpet. Men men, en lunch kan jag väl offra- det får tas igen ikväll/inatt bara... Jag ska ha det där körkortet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0