5 dagar kvar..

Efter att ha slitit i över 4 timmar var jag en istapp. En mycket trött istapp med ont i ryggen (om dom nu har ryggar). Det + det faktum att 1 av dessa timmar var obetald får mig att vara absolut övertygad om att jag har tagit rätt beslut. Jag har annars en tendens att göra fel val, men nu har jag definitivt valt rätt. Imorgon är min sista arbetsdag i stallet och det ska bli såå skönt (då ska jag även hämta ut lön för den senaste tiden- 1600 kr extra sådär lagom innan jul känns ju inte fel :)).

Efteråt har jag iallafall badat, kollat Grinchen och hejsan hoppsan så har halva lördagen gått. Nu ska jag fixa mig lite och sedan åka till Mobilia. Ska ta ett snabbt varv inom HM där för att försöka hitta de förbannade hängslena som jag tänkt ge till Leo i julklapp men inte hittat. Därefter ska jag åka hem till Helena i Åkarp och så ska vi ha lite julmys med lussekatter, julte, glögg och Sunes jul (som Emil brände till mig förra julen men som jag FORTFARANDE inte har hunnit se klart - skandal..).

Hörs när jag kommit hem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0