Bästa julkalendern ever!!

Nu slog det mig nyss - det är december. December 2009 och därmed ett helt jäkla år sedan jag och Louise hade vår egengjorda julkalender i skolan! Vart fan tar tiden vägen?? :o

Nej, tänkte att vi skulle ta en tripp down memorial lane och bjuda er på några utav de dokumenterade julkalendersluckorna från 2008:


Vi pyntade våra skåp... (Louises pynt ramlade/drogs dock ner, men mitt höll sig fint ett tag!)






Louise hade på sig mina Ola-pins en dag..






... och min Ola-tröja en annan!






Och för min del blev det en Aerosmith-tröja.....





Louise har även ritat en vacker teckning!





Nu efterlyser dom mig dock i Åkarp!! Jag ska handla maten och dom är hungriga! (a) Gotta go!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0