Brist på vilja att hitta på en vettig rubrik.

Back home och nu är det helt klart och spikat - nästa helg är min sista jobbhelg i stallet. Kändes konstigt idag att sitta på mötet när alla andra planerade upp vårens helger, utan att själv skriva upp mig. Dock ska det bli ganska så skönt att inte ha det att tänka på var 3e helg (har ju redan jobbet på DHL och en rygg som bara blir värre och värre). Det känns som att det var dax helt enkelt.
På mötet fick jag iallafall förklara detta och det var inte alls några sura miner (man vet aldrig). Tvärtom började min chef berömma mig massor! Tydligen stod hon och kollade på vår träning igår och sa att "vi hade blivit SÅ duktiga", försökte förklara vad det var hon tyckte var så snyggt (vilket var rätt underhållande att höra på haha) och sa att "när jag stod där i galopp på Ramati - det var jättevackert!!". Hm, vi tackar och bockar.


Som en julpresent fick vi duktiga arbetare en chokladask och 4 trisslotter (jag vann för övrigt 50 kronor). Samtidigt som Mikaela (som tar över efter mig) välkomnades in, blev jag tackad för min tid där (Gud, vad jag kände mig gammal ja...). Men som sagt, det känns bra och jag vet att min rygg tackar mig.

 

Nu ska jag iallafall ge mig på några internettester igen, vi får väl se när denna kvällen slutar.. Och med dessa orden avslutar jag all form av körkort-snack här i bloggen. Ni får veta när jag tagit det, I promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0