Det svarta guldet! (giftet?)

Idag har jag haft mitt livs andra major abstinenskris efter kaffe!! Första gången var förrförra sommaren (när jag sommarjobbade på KK, förlossningsavd.). Det var en sån sjukt obehaglig känsla - det kändes utan överdrift som om hela min värld hade rasat - jag var helt förkrossad! Samtidigt hade jag någon skum känsla i bakhuvudet att "såfort jag får kaffe så kommer allt att ordna sig.." (sinnessjukt, jag vet!). Idag var iallafall gång 2!! Jag fick samma katastrof-känsla och bara satt och väntade på att kaffet skulle rinna ner klart i kaffebryggaren. Sekunderna efter bryggaren slått av sig stod jag där (folk måste ha undrat...). Panik- och ångestkänslan försvann direkt iallafall, o nu har jag dratt in 1½ kopp så NU mår jag bra igen :) (har tom lyckats undvika att spilla på mig idag..).
Så det får väl bli dagens lärdom till er: Don't start drinking coffee! (eller jo gör det, för det är fantastiskt underbart most of the time..).



Dagens ps får väl bli att jag saknar alla underbara tjejer!! (såhär i juletider när man kanske blir lite extra sentimental ^^). Ni är så förbaskat bra! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0