Årets mörkaste dag!

Nu är jag hemma! I en tom lägenhet!! =) *gilla*
Avslutningen idag var grymt rolig. Det började med 2 spel laserdome (jag var Batman (H)), vilket var sjukt skoj! :D Jag & 2 tjejer i lag 2 intog borgen och dödade de 2 killarna som konstant försökte bryta sig in säkert 30 gånger.. VAR! xD Efteråt var man ju hm, lite varm och mysig :) Så vi begav oss in på Entré och käkade och spelade julklappsspel. Vi hade massa roliga konversationer:


"En McFlurry"
"Det här är Burger King, vi har inte det här"
"Med dajm"

Hahaha går inte att förklara nu men vi dog nog lite allihopa :) På slutet fick jag och Annica (lagets tränare) present och sedan åkte vi him.



Jag fick "boxen" (den mest eftertraktade julklappen i julklappsspelet), innehållande en jättegod parfym från HM! (och bubbelplats som lär underhålla mig på ett antal bussresor)






Presenten från lag 2! (innehållande en grymt snygg skål! Blått frostat glas från Kosta Boda).





KÖRKORT!!!! :D






Puss på mitt underbara körkort - jag älskar dig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0