Konsert & utgång!

Tja!
Ledsen för taskig uppdatering igår- jag fick det lite stressigt där ett tag. Efter jobbet var jag bara hemma 30 minuter och duschade och klädde på mig, innan jag begav mig hem till Elina. Vi började förfesta (vid 18 typ haha), fixa oss vackra och sådär ;) Vid 7 började vi dra oss mot Nobel (ska inte bara klaga på stadsbussarna - där var en jättesnäll busschaufför som stannade och väntade på oss när han såg att vi sprang, fastän vi fastnade vid ett rödljus på vägen dit!). Halv 8 var vi i närheten av Babel, vilket målet var. Kom dock på att vi var ganska så kissignödiga, så vi tog ett varv hem till bruschan (läs mammas fästmans son) och lånade hans toalett :D På plats fick vi både shots och hörlurar haha (jag fick till och med spela lite Ola). När det sedan var 2 minuter kvar tills han skulle bli hämtad av sina polare, gick vi så han fick duscha (haha, smidigt!). Det blev x antal "var rädda om er" och sen hittade vi Babel! :D


På scen kom Bröderna Berggrensson kl 21.00! (3 killar med ett 60-tals-coverband som vi har sett lite då och då sedan... 97? (vi sa tom att vi skulle gifta oss med dom när vi blev stora, jag och mina systrar) haha :)). Det blev iallafall ett jävligt drag i 1 timme ca, med tema.... FÄRG!! Bla kom leende guldbruna ögon och Black or white, till min stora glädje! :D I handen hade jag en "I love Brenda Walsh"-drink - tyckte jag var ett smått roligt namn faktiskt :D  Under kvällen ringde även Christina från BSB-konserten i Sthlm, så jag fick höra as long as you love me via länk :D Det tackar jag så mycket för!! Hoppas ni hade jätteroligt! :)


Efter konserten blev det lite mingel, brödernas pappa trodde jag var nån laila osv haha. Pratade lite med killarna och den enas fru (som sjöng på leos dop), som inte trodde jag och elina var helsyskon haha.


Till sist drog vi vidare till Hipp och ja.. detta är andra gången på väldigt kort tid som jag tröttnar i den kön. Förstår verkligen inte varför HIPP-crewet är så jävla segt, men vi stack därifrån iallafall. Hamnade på Bishop med några av elinas gamla polare, vilket faktiskt var ganska roligt haha ^^ Högt i tak var där också....




Nu är jag iallafall uppe och ordentlig igen (duschad osv haha). Snart ska jag dra in mot stan för att handla lite julklappar :)  Först ska jag dricka upp mitt julte & käka några wasa kanel-snäckis :D Julmys på det!
Ha en finfin lördag! :)


Jag och siz innan!





Såhär går det om man lämnar mig med mobilen haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0