:)

Okej, nu är jag tillbaka och glad igen haha! Det tog dock ett tag o därav blev det inget blogginlägg igår (a). Det var faktiskt inte förrens imorse det vände - fastän jag hade en crapy morron (försov mig till 07.10, då jag egentligen skulle ta bussen - insåg att jag skulle behöva ta bussen från centralen 08.00 istället för 07.40 - tänkte då ta bussen hemifrån 07.30 - upptäckte precis när jag skulle kliva på den bussen att plånboken låg kvar i träningsväskan sen igår - springer upp och hämtar den och tar bussen 07.35 istället - .. som visar sig vara månadens segaste buss, vilket gör att jag missar 08.00 bussen med TIO minuter - den bussen visar sig vara den sista som går ut till mitt jobb - får vänta i 15 minuter till på en buss som går i närheten - hamnar till slut ute i hamnen och får gå 25 minuter tills jag är framme på jobb). Kom alltså till jobb en timme försent idag, för att jag tog bussen 5 minuter senare. Det tog 80 minuter att ta mig till jobb. Det är något seriöst fel på Malmös busstrafik..

Anyhow,
då deppade jag runt med Daugtry (han är så sanslöst bra), men sen ändrade jag attitude när jag såg en svängande lyftkran (internt, från den finaste borgar-tiden), bytte till Ola och tjoff - så var jag glad :) Ganska härligt när det krävs så små saker faktiskt, särskilt med tanke på vilket o-flow jag har haft den senaste tiden (det har kännts som att jag lyckats bråka med typ.. alla). Men men, riktiga vänner står ut med en även under jobbiga perioder, eller hur?


Nu ska jag jobba vidare, gå och hämta en kopp svart guld (kan ni gissa vad jag menar? ^^) och försöka förtränga de dumma funderingarna från gårdagens träning!! :((((
Baj baj.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det är verkligen ngt allvarligt fel på Malmös busstrafik, därför äger det att ha körkort! Allt går mycket fortare :) Ha dock alltid i huvudet att alla är idioter, när du kör, så ska du se att du kommer köra mycket säkrare :) Lycka till med kortet!

2009-12-04 @ 15:19:03
URL: http://avi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0