Förbannat!

FAN!! Jag HATAR onsdagslektioner!! Dessutom hatar jag den jävla sannolikhetsläran, betydligt mer nu än när jag bara skulle tillämpa den matematiskt!! Idag började jag nästan gråta mitt under lektionen, så jävla dåligt gick det!!! Observera då att jag inte gråter offentligt (förutom vid några extrema tillfällen) men det här var ytterst nära!! Förbaskade jävla skitmög. O så har man en körskollärare som aldrig ger positiv feedback - det är verkligen stärkande! Men säga till så jävla sent så jag inte hinner med att ens hitta den jävla avfarten, det kan han. För vaddå, det är ju bara rusningstrafik, massa mötande bilar som bländar, regnigt och KOLSVART ute - inte behövs det väl framförhållning när man kör på motorväg?! PLANERING ÄR A OCH O ENLIGT KÖRBOKEN! AAAAAARH, jag är så fruktansvärt arg på mig själv och allting nu så ett svart jävla hål ute i rymden hade inte suttit fel!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0