Grr...

Kände att jag behövde en paus i den presentinslagning som har pågått den senaste halvtimmen. Hittade faktiskt inte mindre än 4 julklappar i stan idag, så ikväll har det varit major inslagning (det är faktiskt jävligt roligt att vika, tejpa, snurra och grejer!). Nu har jag dock mött min överman i form av en 2-delad HM-kartong som man av någon anledning måste vika ihop SJÄLV. Jag trodde vi hade passerat det där stadiet år 2009, då man som kund var tvungen att göra något av egen maskin, men tydligen inte. En annan fundering är ju varför HM överhuvudtaget konstruerar den här typen av kartonger. Det känns lite som om jag försöker sätta ihop bokhyllan Billy, fast i kartong (och minus alla skruvar).

Nej, nu är det dags för rond 2 här! Inte ska väl en jävla papperslåda vinna över mig...
To be continued!

Kommentarer
Postat av: elina

håller med! jag hotta den förbannade kartongen. tog en gammal dressman presentpåse till stinas present istället haha :D

2009-12-19 @ 10:34:36
URL: http://jelina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0