IdoooL!

SIMNING ÄR NAJS!

Det var extremt skönt att få simma lite! 1000 meter blev det, sen var det faktiskt mina knän som inte pallade mer (alltid är det nåt 8-)). Kunde dock göra lite roliga styrkeövningar o sådär :D Jag gillar vatten och älskar att känna tyngdlösheten- det är grymt :)


Efteråt åkte jag till ICA Maxi och handlade både mat till cafeterian och julpynt till Poison. Ingen har tydligen pyntat till honom än, o ja, så får det ju bara inte gå till. Så nä, imorgon får la jag ta o pynta igen då. Han ska också få en fin box! :)


Här sitter jag nu iallafall och kollar på Idol. Jag har aldrig följt det direkt och iår är inget undantag. Men, är det final så får man väl bänka sig. Jag håller utan tvekan på Erik, dels för att jag helt enkelt inte gillar Calle och ja, han är mycket bättre helt enkelt :p Fast tja, oavsett outcome ikväll så lär han ju garanterat ha skivkontrakt imorgon. Kanske är det bättre då att sluta som 2a efter kvällens program? (Eftersom att den enda 1an som man fortfarande hör nåt från är Agnes).


Ah well, we'll see...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0