Jag har en rolig mormor jag..

Efter några timmar på stan har jag hittat EN julklapp till. Känns bra. Däremot hittade jag 2 möjliga julaftonsklänningar och 1 möjlig till lussevakan (ska på vaka hos en gammal voltigekompis med tema rosa!), alla 3 på bikbok. Dock stängde affären precis då, så hann varken prova eller köpa :( ska dock sticka dit innan träningen imorgon tänkte jag o kika lite :)
Köpte även hårfärg idag, så imorgon ska vi bli lite blondare (utväxt är ju igge fint!). Lyckades även brainstorma lite i stan så nu har jag några idéer om julklappar :)

Nu ska jag fortsätta jobba vidare med mina internettester (precis vad man vill göra en lördagskväll)..
Hörs imorgon!



.ps. Tydligen har det flyttat in en ny kille några våningar ovanför mig (ung antagligen ^^), och i hissen idag stod det en lapp som han skrivit, som var ungefär att "hej, jag ska ha inflyttningsfest ikväll och vi kommer spela musik. Tycker ni att vi stör är det bara att knacka på så ska vi dämpa oss". När jag åkte hissen upp nu för några timmar sedan, hade min mormor skrivit till "Hänsynsfullt! Ha det så trevligt.". Hahah, bäst eller vad?


Kommentarer
Postat av: elina

ja, hon är festlig :p

2009-12-05 @ 23:06:07
URL: http://jelina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0