Juldbord 2009!

Nu är snart även denna arbetsdag över. Har jag slöat tidigare så ska vi inte snacka om vad jag gjort idag.. Men så är det när man inte mår helt bra, I guess.
Det har dock börjat gå över nu - jag hittade en Ipren från DHL's gömda akutväska! (Vad är förresten poängen med att gömma en akutväska...?)

Hursomhelst, jag tackar för detta faktum och snart blir det som sagt till att köra hem. Väl hemma lär jag inte hinna mycket mer än att byta om och fixa till hår och smink lite innan jag måste bege mig in till stan igen (vem fan hittar på att julbordet ska vara klockan 17.30 när folk jobbar till minst 16.00?!)
Ska se om jag kan försöka klämma in att se morgonens avsnitt av Gomorron Sverige (som Ola gästade) på SVT play innan julbordet, men tvivlar på det. Ah well, då får jag väl se det efteråt, I'll live..

Uppdatering kommer efter julbordet. Kanske blir en spännande ny erfarenhet det där... (jag vet dock inte ens vad jag ska ha på mig!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0