Julklapp nummer 1-3!

Nu har bästa vän varit här :) och gått :(
Vi hade iallafall en mysig kväll med varm oboy (med "såna vita man får på espresso house i") och Sunes jul, de resterande avsnitten. Egentligen var det tänkt att vi skulle ut och åka pulka, men eftersom att vi båda är lite halvsjuka fortfarande så hoppade vi över det ikväll. Eventuellt tar vi en tur imorgonförmiddag!

Ikväll bytade vi iallafall julklappar också (mer tid idag än imorgon). Av mig fick Helena en sån här liten vännerbok (som jag såklart fyllt i ^^) för att nostalgitrippa lite (såna man hade när man var små ni vet?). Det här var dock en "vuxen edition" med mycket roligare frågor. Funderar faktiskt på att köpa en till mig själv :) Iallafall så blev det en lila plattång (hennes har gått sönder ;p) och filmen "Bäst of Dag-Otto" (som jag även har köpt till mig själv ^^).
Av Helena fick jag Westlifes nya skiva, en matlagningsbok för vegetariska rätter (är rätt (haha ursäkta ordvitsen) sjukt att jag efter över 6 år fortfarande inte har en sådan bok!! Nu ska jag dock bli grym på att laga mat! Det är faktiskt förbaskat roligt om man har rätt förutsättningar). Fick också en sånhär kula med vätska & glitter i (vet inte hur man ska förklara xD) där det var en bild där det stod "Världens absolut bästa kompis" och på den andra sidan var det en bild på henne och mig från min 18 års-dag :')  Du är bäst bäst bäst!


Nu är det iallafall dax att sova! Har pusslat ihop en liten sak här bara som ni ska få se imorgon :)

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0