Juluthyrning, dag 1!

God morgon mina underbara bloggläsare! ;)

Idag vaknade jag redan halv 10 - av mig själv! Fastän jag inte somnade förrens typ 2 inatt (im proud...). Eftersom att fortfarande jag och Helena är lite halvkrassliga blir de ingen pulka idag :( (man vill ju inte vara sjuk över jul liksom). Men, på fredag eller lördag SKA jag ut och leka i snön!!


Idag blir det istället till att städa till Pancakes (min kanin), köra och hämta upp Helena på Kulladal (tragiskt att jag behöver en vägbeskrivning), köra till stallet och rida Sabino (medan Helena rider Baguette och Sandy rider Matti). Därefter åker vi hem och duschar o sen sticker vi hem till siz på 1 års-kalas :) Min fina systerson och gudson fyller nämligen 1 år imorgon (helt galet) men ja, det känns lite osmidigt att ha födelsedagskalas och julaftonfirande på en och samma dag, så kalaset får bli idag helt enkelt :)


och så bilden...

Ser ni mina vänner? Inte mycket kvar nu inte... :)


Kommentarer
Postat av: elina

där blev det väl lite grammatiskt fel :P

din siz fyller väl inte år? haha

2009-12-23 @ 13:04:38
URL: http://jelina.bloggplatsen.se
Postat av: Martina

nä inte nödvändigtvis, jag sa ju bara att jag skulle dit på kalas, inte att det var ditt kalas jag skulle på ;)

2009-12-23 @ 16:31:27
URL: http://heavenisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0