Körkortet uthämtat!!

Hihi, här sitter jag med mitt fina, grisrosa, absolut UNDERBARA plastkort i handen (eller ja, inte bokstavligt talat men ni fattar..). Så fantastiskt! :)

Tänkte titta in för att tipsa er om en hemsida (som har underhållt mig den här eftermiddagen haha^^): felsms.com (kan inte länka för då blir det bara vitt haha). Där står då sms som ja, kommit fel helt enkelt (och oj så fel..). I många fall har det handlat om:
- män som (oavsiktligt) har skullat skicka ett sms till sin älskarinna men som hamnade hos frugan
- ungdomar som pratar ut om alkoholkonsumtion till sina föräldrar
- sexuella anspelningar till syskon/en vän/chefen osv

Extremt roligt att läsa haha :D


Nu ska jag snart sticka från jobb, stressinhandla en present till kvällens julklappsspel (hade totalt glömt bort att Lag 2 har sin julavslutning idag...) och sedan bege mig till Värnhem för Laserdomespel- som julavslutning med lag 2 som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0