Luftslottet som sprängdes.

Hellu.
Now I'm home again! Det var dock verkligen upplyftande att få komma ut. "Whenever I feel sick I just stop and start feeling awesome instead", finns verkligen en poäng i det där.. Mind over body liksom.

Det blev iallafall en runda på Triangeln först med helena. Jag fick inhandlat ny handdesinfiktion, handkräm och läppsyl (ALLT var slut - fatta min panik..). En fika på EH innan vi hittade Filmstaden för att se Luftslottet som sprängdes. Det var nog den bästa filmen utav de 3, även om jag fortfarande inte riktigt hänger med bland alla personer och namn. Helt klart sevärd dock! (Såvida man sett de andra 2).


Nu ska jag lägga mig och glo på en film (har faktiskt inte ens varit vaken 11 timmar so far xD). Blir nog inget jobb för mig imorgon heller - ska ägna störra delen av dagen åt att vila. I helgen måste jag vara frisk! (Har ju dessutom fördelen att få jobba in mina timmar när jag vill, och då gör jag hellre det när jag mår helt bra). Så, sov gott på er! Don't let the bed bugs bite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0