Ola i Melodifestivalen 2010!

Nu har jag läst igenom x antal sidor i teoriboken samt gjort 3 internettester med 70 frågor vardera. Jag är trött...
Imorgon ska jag upp halv 7, duscha & fixa och sedan vara på sjukhuset för blodgivning (nej, jag hade alltså varken HIV, malaria eller syfilis) halv 8. Jag borde nog gå och lägga mig nu..


Fast först tänkte jag droppa dagens stora nyhet som en del av er säkert redan vet: OLA gör comeback i Melodifestivalen till våren med låten "Unstoppable".


Å mina (och mitt mobilabonnemangs) vägnar hade det varit skönt om han väntat med det ett år till (det här kommer ta så satans mycket tid vilket gör att de inte lär bli mycket med varken team ola, vanliga gig eller hans tredje album). Men, jag var ganska övertygad om såfort han fick med ett bidrag (som låtskrivare) att det var han som skulle köra låten, så det kom inte helt som en överraskning. Dessutom verkar han jävligt taggad så det är ju bara till att vara glad för hans skull :)


Han kommer delta i den första deltävlingen, den 6 februari i Örnsköldsvik
(det blev såklart inte i Malmö). Vi får väl se om vindarna bär mig dit - det är trots allt 230 mil tor...


Men men, nu blir det sängen! Sov gott allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0