Question of the year.

Årets fråga lyder....: Varför är man mer pigg efter att man endast sovit 2-3 timmar, jämfört med 6-7?

Jag fattar inte! Idag studsade jag upp ur sängen klockan 6 (fastän jag nog inte somnade förrens strax innan 4). För en gångs skull höll jag inte på att somna på bussen på väg till jobb heller. Knepigt det där..

Idag ska jag iallafall snart sluta för dagen. Ska ge mig på en körlektion om 45 minuter och därefter ska jag ensam sticka till simhallen och köra några längder. Det ska faktiskt bli ypperligt skönt - simning är ett himla bra sätt att skingra tankar och tömma skallen på (dessutom ska det ju vara bra träning för ryggen).

Efter detta ska jag iväg och storhandla. Ska nämligen stå i cafeterian på stallet imorgon med Nattis (tjiho), och då är det ju litegrann som behövs inhandlas.. Allt det här ska jag klara på ett äpple och 2 koppar kaffe haha. Tro det eller ej men jag prioriterade faktiskt inte frukost imorse ^^  Men, desto godare ska det bli att vräka i sig mat ikväll (man blir ju alltid så förbaskat hungrig efter att man simmat..).

So, there's my day. Ha en lovely fredag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du det har jag undrat också!!! Funderade asmkt på det typ i tvåan och trean på gymnasiet, för det var så sjukt ofta det blev typ 6-7 timmars sömn för mig, och de funkade inte ett dugg jämfört med 2-3. STÖR IHJÄL MIG PÅ DET.

2009-12-15 @ 16:56:07
URL: http://emgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0