Söndagstrött.

Nu är jag hemma!
Mötet gick faktiskt ganska så bra idag. Nu jävlaride har vi mål - but it feels good! 2010 ska vara Örestads år ;)

Efter mötet hade vi avslutning då några föräldrar fick prova på voltige på matti, vilket var en ganska rolig syn haha. KALLT var det dessutom, så gissa om jag var nöjd när jag istället fick byta om till varma stövlar, knästrumpor och en stor stickad kofta.

Så körde vi till Lund istället, där det var releaseparty och biopremiär för "Våga Voltige" (en film som spelats in iår där lag 2 varit med en del, men även jag och Kalif). Såg tyvärr att inget klipp med mig & Kalif kommit med i själva filmen så lite besviken var man allt :( Kalif pryder dock filmomslaget så det var ju alltid nåt. Jag syntes dessutom i kürsammanhang med laget några gånger.. Efter filmen bjöds det på lite mat och sedan åkte vi hem.


Här sitter jag nu, en mysig söndagskväll, och kollar på Coyote ugly. Inte för att jag tycker att filmen är särskilt bra (stör mig till exempel sjukt mycket på den kvinnliga huvudskådespeleskan - hon tror sig lite för mycket xD), men , Adam Garcia har den manliga huvudrollen och ytterligare förklaring är överflödig :) Adam Garcia är utav tvekan nummer 1 på min lista - han är så snygg så man får ONT! :o

*skulle lägga upp en vacker bild här till er, men blogg.se vill inte funka... 8-)*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0