taggad som en igelkott!!


Okej, så jag fattade mitt beslut. I announced it och nu kommer jag sticka to it (ibland finns det inga bra svenska översättningar!). Så, om allt flyter på som det ska på mötet imorgon så blir det så. Ska bli jätteskönt faktiskt.. (ska berätta mer imorgon).

Idag har laget haft genrep inför voltigens nummer på luciashowen på söndag. Vill inte skriva för mycket (det ska ju bli en överraskning!) men vi kan fastslå 2 saker:
* Det är jävligt klyddigt att snurra in sig i massa sladdar (och få dom att sitta kvar efter ett hästpass eller två)
* Lady Marmelade är en jävligt bra låt

Så, nu kan ni ju allt klura på det några dagar :D


Efter träningen tog det iallafall ungefär 10 sekunder innan allt var som vanligt, så nu är jag så jääävla taggad på mitt körkort. Även om jag är ganska säker på att jag lär kugga första gången (vem gör inte det liksom..) så SKA jag fan köra på detta nu!! (Ursäkta ordvitsen). I'm so close..
Så,  nu blir det till och djura internettester här igen (inatt satt jag uppe till halv 4) och ska även försöka få bort smärtan i ryggen (på nåt sätt). Usch, det här är inte alls okej, det gör förbannat ont!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0