Viva la Bikbok.

Härlig söndag jao :)
Inatt sov jag först 9 timmar (att sova är en sjukt underskattad aktivitet). Vid 12 åkte jag in till staden och hittade mina klänningar på Bikbok. Provade och köpte, så nu är jag 2 festklänningar rikare! :D Hittar inte bild på internet (och min mobilkamera är seriöst ett skämt), men ni får ta mig på mitt ord att dom är fina :) Min julaftonsklänning är röd (duh), tubtop och lite lager på lager nästan. Den andra klänningen är Elise-kopia, verkligen xD Väldigt tjusig och knallrosa dessutom (ska ha den på lussevakan nästa lördag på en fest hos en gammal voltigekompis där temat är just; rosa).

Lite fattigare (men gladare) åkte jag sedan till stallet och linade Baguette och knattarna idag. Jag hade faktiskt glömt hur kul det kan vara att träna kaxiga småtjejer xD Att lina en liten busponny som bagge är faktiskt också väldigt underhållande :) Särskilt idag när han blev lite tjurig för att jag puschade honom haha (a). Åh, jag vill verkligen träna honom mer!! Men men, jag har projekt Merlin på mitt bord först!

Nu ska jag kolla vidare på den där tragiska filmen med Will Smith på 3an (har glömt vad den heter) och sen sooova. Skulle egentligen vatt pluggnatt men jag vilar hellre upp mig en natt och djurar sedan nästa vecka - det låter skönare! ;)

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0