Vuxenkänslor? Jag?!

Idag är en historisk dag. För första gången i mitt liv förstår jag vad julstress innebär och jag säger bara: wtf?! Det är ju sånt vuxna ska känna... På det viset placerar jag mig nog någonstans mittemellan att vara barn och att vara vuxen just nu - jag känner en galen stress innan julafton, men vet med mig att jag efter julklappsöppningen iövermorgon antagligen kommer känna att "jaha, nu är julen över". Lite smått humoristisk blandning det där..

Anyhow, jobb kallar i en halvtimme till sen sticker jag (för att försöka hinna med allting jag har att göra idag). Imorgon har jag absolut ingen tid alls över till småfix, så allt som ska göras innan jul, ja det får bli idag helt enkelt.. Som tur var har jag en mysig kväll med bästa vän att se framemot - pulkaåkning & sunes jul står på kvällens agenda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0