1a advent!

Grym förkortning incoming:

Fredag:

Bowling med Helena, Jocke och Carro. Jag blev inte bowlingkung, men däremot slog jag den allra första striken! Värt en del.


Lördag:

Jobba (stallet). Chillade med Svenssonsystrarna i cafeterian. Hem & duscha och iväg o klättra med laget på baltiska, vilket var väldigt skojigt. Grymt jobbigt dock - man var lite skakig när man landat på marken igen!
Vidare hem, byta om och packa väskan och sen iväg till kalas för Albin (min mammas särbos systers son :p). Åkte till värnhem och mötte upp Helena o co, o sen bar det av hem till henne och kolla Harry Potteeeer (den senaste som är så jävla bra)!. Vid 12 nannade vi gott till Förhäxad (som vanligt).


Söndag
:
Min underbara vän Helena körde mig stallet så jag kunde börja jobba klockan 8 (underbart....). Vid 12 var jag klar, följt utav körkortsplugg till 2 och sen var det massa voltige fram till klockan 6. Ny kür på gång, och ja, min rygg gillar den inte. Min rygg gillade däremot det varma badet och myskläderna som jag tog på mig när jag kom hem <3. Under dagen kom Helena med mat till mig också haha :D Ja se, vad skulle jag göra utan min bäste vän? Som står ut med mig när ingen annan gör det 8) i love you<3

Idag är det också första advent, och kvällen till ära har jag precis invigt NK's svarta julte som jag köpte för några veckor sedan (det är grymt gott!). Utöver detta har dagen varit mer eller mindre plågsam, trots att "det är början på julen". Och det här mina vänner, är orsaken till att jag hatar julen.  Men nästa jul.....!


Kommentarer
Postat av: Christina

Saknade dig!!

Vi får snart ses.

Imorgon får vi veta!

2009-11-29 @ 23:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0