ajajaj!

Herre Jehova, vilken dag. (och det känns det i ryggen att det var -.-).


Anyhow, jobbades först duktigt massa timmar, det ringde dock ingen lundapåg! Så efter jobbet tog jag det lugnt i stan och uträttade mina ärenden (det blev nämligen lite klydd där, team ola är kanske lika förvirrade som ledaren själv? xD). Nej, men till slut fick jag tag i Martin i kören (och en annan killes mamma hjälpte till att koppla ihop oss - sjukt trevlig må jag säga! :)). Iallafall fick jag gott om tid att köpa både neccessär, borste, kam, hårklämmor, läsglasögon, hårspray, svarta finbyxor och en skitsnygg randig tröja, samt springa in på banken och aktivera mitt WWF Maestro-kort. Kändes väldigt mysigt att bara drälla runt :) (hann även kika lite på julklappar också!)


Åkte direkt vidare till stallet och mötte upp lite important people ;) Fixade tvätt och massa inför tävlingen och kollade lite när lag 2 tränade på Merlin (som har blivit så jäkla duktig!). Och ja, nu sitter jag här med världens ryggont -.- (är verkligen trött på hur detta påverkar mitt vardagsliv!!). Men, what to do, what to do?


Ungefär nu slutar Team Ola repa också, så då kommer Martin förbi om en stund och så ska jag få alla grejer. Imorgonbitti åker de ifrån Lund och då börjar det igen- en körslagethelg (hemma ='().

Nåja, man kan inte få allt..... Slänger in lite bilder senare, för det hinner jag inte nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0