Bra dag!

Ja vem kunde tro det? Det kom som en väldig överraskning för mig med tanke på mitt pms-humör de senaste dagarna (ja, jag är medveten om det).

Fast okej, en dag som börjar med massage kan ju knappast gå fel. Jag kan inte beskriva hur underbart det var! Jag kan ärligt talat inte minnas en dag som jag inte har haft ont i ryggen på - förutom idag! Dessutom har jag gått o luktat jul hela dagen (massageoljan bestod av typ kanel, ingefära, kardemumma o liknande).. Underbart! Det enda jobbiga nu är att det kommer dröja 2 hela veckor innan jag får komma dit igen =(



Men efter en så bra början, kunde ju inte dan gå dåligt :) Tvärtom gick den ganska fort, o sen var det dags för 3 timmars övningskörning - 2 på körskola och 1 med pappa. Idag passade dessutom pappa på att åka med i bilen med trafikskolan för att höra vad vi behövde träna på. Idag gick det tack och lov jättebra (den här "bra-varannan-skitdåligt-varannan"-teorin håller i sig). "Ja, redan första gången såg jag potentialen i henne, så vi bokade allt förra veckan". Det tackar vi för! :)


Sedan kom jag hem till en tom lägenhet, o så lär det vara till imorgon, så det blir BARA chill o livsnjuteri ikväll :) Tror på tal om det att jag ska gå o fixa lite cheesecakete nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0