Dagens bestyr.

God morgon alla pigga och opigga!
Idag tillhör jag faktiskt den senare gruppen, tack vare 7 timmars sömn och 2 koppar svart! :] Känns bra det här.

Idag har jag även kört på en favoritoutfit: vita tygskor (dock med en kaffefläck på sedan förra fotbollsmatchen -.-), jeans, svart halvlång topp, grå stickad kofta och min blåa underbart stora stickade halsduk. Både fint och skönt :) (och ja, jag sitter med halsduk inne för det är så förbannat kallt - och den är mysig :]!). Har faktiskt ingen riktigt bra spegel så jag kan fota, men ja, ni kan väl visualisera HAHA.


Här ska jag iallafall sitta de närmsta timmarna. Nån gång under dagen kommer en kille från Olas kör ringa, o så ska jag sticka iväg och träffa honom. Jag & Adina ska nämligen vara väldigt duktiga på lördag, så vi skulle få lite saker till det :)  Senare i eftermiddag blir det ett varv i stan - lyckades nämligen tappa bort hela min nessecär på förra tävlingen (med alla hårsaker i) + mitt hårspray, så lite sådant måste införskaffas till denna söndagens tävling. Mitt nya WWF Maestro-bankkort har kommit så jag måste in på banken och kriga för att få det aktiverat. Måste även hitta ett par svarta "finbyxor", som jag ska ha på mig när jag linar på söndag (vilket är lättare sagt än gjort). Men men, I'll give it a go.
Mot kvällen ska jag sedan ett varv in om ÖRS, där mina barn tränar på Merlin ikväll. Säga hej, fixa lite administrativa, tråkiga saker, tvätta lite och lägga fram lite grejer till på söndag (fan vad skönt det är att slippa packa iaf!!! (det är hemmatävling)).

Så vi hörs väl efter det, I suppose.
Ha en fantastiskt trevlig torsdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0