GRYMT VIKTIGT NU ALLA UNDERBARA LÄSARE!!!


Ikväll är det final i Körslaget. Om 12 timmar börjar den. Efteråt vill vi stå som segrare.

Inte trodde jag att Team Ola skulle ta sig såhär långt, men nu har dom gjort det. Nu FINNS det ingen annan möjlighet än vinst. 2a är inte acceptabelt. Att vinna allt ihopa hade gjort SÅ många så ofantligt glada, jag lovar att jag ska försöka beskriva känslan i studion om det blir så (det kommer bli jävligt svårt men I'll give it a go).
JAG hade blivit enooormt glad. (Vill ni ha ett säkert bevis på hur glad jag kommer bli - läs Ola-inlägget jag skrev för en vecka sen typ).

 

Så ikväll (efter kl 20.00) tar ni upp er mobil och skickar ett sms med texten "OLA" till 72400. SMSet kostar 5,70 kr, dvs en halv cheeseburgare. Om inte för Team Olas skull, om inte för lunds skull (lund kommer faktiskt få en halv miljon kronor till välgörande ändamål om de vinner), så gör det för min.

Snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla :)



Kommentarer
Postat av: Christina

Tamam heter föreningen och är så viktig.

www.tamam.se

2009-11-14 @ 14:29:15
Postat av: A

hajjhajj jag bäddar sängen! hahahhaha :D

2009-11-15 @ 00:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0