Hej kompisar!


Det blev visst inget mer inlägg igår. Jag stack iväg strax efter 10 för att Martin skulle slippa åka hela vägen hem till mig. Mötte istället upp honom på södervärn vid halv 11 och fick alla grejer och pratade en liten stund (det är verkligen trevliga killar Ola valt!). Jag blev lite lugnare av några saker (bla av att de tyckte att "leende guldbruna ögon" - låten som de fått av TV4- var för lätt, så de hade själva gjort den svårare!). Blev dock mer uppstirrad när det visade sig att jag inte kommer kunna åka upp nästa lördag om de inte går till final!!!! Panik typ, nu MÅSTE de ju verkligen gå till final!!! :S
Iallafall, när jag väl kom hem orkade jag helt enkelt inte sätta på datorn igen :p

Idag är det jobb, hem & duscha snabbt, möta upp helena, sätta upp posters/flygblad i åkarp (helena ska även få med sig några som hon ska sätta upp i höör imorgon :D), fixpix & sedan utgång.

Hörs senare! Tror faktiskt jag ska bjuda på ett exklusivt Ola-inlägg ikväll, för att ni ska förstå vikten utav att rösta imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0