I

Nu har jag stirrat verkligheten i vitögat och är inte längre lika glad över min nyinkomna lön, när utgifterna är:

- Betala hem, 1500 kr.

- Voltige, 1800kr. (Haha lite småkul att jag fortfarande inte betalat min höstterminsavgift ^^ Dock beror det till stor del på att ridskolan gav mig fel kontonummer från början, så det är inte helt och hållet min glömskas fel :P)

- Halka, 1800 kr.

- Uppkörning, 700 kr.

- Teoriprov, 200 kr.

- Mobilräkning (förra månaden), 1000 kr.

 

Japp, 7000 kr där som precis försvann. Underbart!
Dessutom har man ju ett antal julklappar kvar att köpa... Nä, vad säger ni? Ser inte ut som att Martina kommer spara undan särskilt mycket denna månaden va? ;p Tack Gud för mitt förlängda arbetskontrakt tom siste mars :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0