I gotta feeling....


God morgon!
Först måste jag börja med att tacka för all den fina responsen jag fick på förra inlägget :) (9 kommentarer- se vad ni kan! ;)).
Sen tänkte jag berätta om min gårkväll som blev lite failad, men ändå lyckad (skum kombo kanske xD).

Helena kom hem till mig efter jobb och jag fick stressa igenom en dusch och snabbfix. Sen körde vi iväg till ICA i Åkarp, handlade lite & satte upp Team Ola-flygblad på anslagstavlan :D (dessutom hade jag tagit med mig 2 stora posters - en till stationen i åkarp o en till stationen i höör, dit helena skulle efter hipp- och några flygblad som helena också ska få roa sig med att dela ut i höör idag :D).


Det kördes hem till helena
, mat, fix och kolla på förra tävlingen tills matilda och carro kom (2 från helenas gamla klass, varav en som nu går i laget som jag är linförare till xD). Iallafall så hade vi en skitskoj förfest med spel, singstar osv :)


På väg mot malmö
satte vi sedan upp Team Ola-postern på Åkarps station. Lite drama utspelade sig när vi hoppat på tåget och jag upptäckte att jag glömt påsen med höör-postern & flygbladen i vid biljettautomaten o bara skriker "VI GLÖMDE OLA PÅ PERRONGEN!!!". Hahahah xD  Jag krigar iallafall fram till tågpersonalen o frågar om jag hinner hoppa av o hämta den, men dörrarna stängs. Då antar ju vi att tåget ska köra iväg så jag går tillbaka och sätter mig. Lyckligtvis kom den ene tågvärden fram någon minut senare o bara "han är av och hämtar din påse!" (den andra tågvärden då), så jag fick tillbaka Ola! hahahaha (hoppas bara dom inte kollade vad påse innehöll....).


Lite fail blev det dock när kön till Hipp var aslång
och ja, vi kände att vi tappade suget efter det där. Istället hamnade vi på Barcelona (där jag dessutom kände den ena bartendern så jag och carro fick våra Sex on the beach gratis :)). Billig utgång mao!


Runt 4 imorse tog jag bussen, och träffade en ganska desperat och full Jesper på bussen hahah.
Han sa att jag inte längre riskerade att bli våldtagen nu när han var där, och att jag skulle känna mig trygg. Dock var det nog han som skrämde mig mest, den fjanten hahaha. Lite trevligt med sällskap iallafall :)



Idag är det stress som fasiken för mig. Om mindre än en timme börja riskettan (en 3,5 timmes kurs som alla som ska ta körkort måste gå- där man får reda på hur dåligt alkohol är). Känns bra efter igår! (Y)

Sen blir det iallafall att möta upp Adina i stan, sätta upp posters/dela ut flygblad och sen till stallet.

Hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0