Jimmy Choo-debut!


Okej. Den här kvällen blev inte riktigt som vi tänkt oss. Istället för en överraskningsfest hos en av bans kompisar i husie, följt av ett 20-manna restaurangbesök på Ankara, blev det omkringränning i stan, bussåkande och tillsist middag på Piccolo-mondo på Lilla torg med susanne, alex och dzana. Fråga mig inte hur, för då blir jag bara förbannad igen :p Vi fick iallafall en trevlig och mycket god middag, med världens godaste chokladtårta (HAHA) efterråt. Vuxna som vi är blev vi inte ens kollade vid alkoholbeställningen heller. En ganska värdig Jimmy Choo-debut må jag säga.


Nu är jag iallafall nyligen hemkommen och ska hoppa i säng. Imorgon väntar nämligen 11 timmars stall (jobba+plugga+lina jacques&merlin+träna). Om bara Leo (som ligger och skriker i rummet intill) kunde hålla flabben nu....


Kommentarer
Postat av: elina

heja leo :D

2009-11-22 @ 16:27:14
URL: http://evanjelina.blogg.se/
Postat av: elina

heja leo :D

2009-11-22 @ 16:27:40
URL: http://evanjelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0