Körslagetförberedelser!!

Då får det bli ett intitt här igen, såhär en dag i efterskott. För igår fick jag nämligen åka till Lund o träffa Sofie direkt efter jobb (blev förresten bevisad på jobb om vilka bra killar ola har i sin kör :)). Vi träffade Anton (från Team Ola) och hans moder i Lund för att få posters och flygblad. Mycket trevlig familj det där, och nu är vi fullt utrustade!!
Vi mötte upp Helena och så gick vi ett snabbt varv med posters i Lund, och sen fikade jag & Helena på Mormors (väldigt goda bagels där, hörrni!).

Efter en stund åkte vi hem iallafall och jag fick fixat massoor med körslaget-grejs innan jag dog i sängen.


Idag är det fredag och jag har jobbat klart om en timme (eller ja, inte egentligen men äh xD). Då ska jag möta Adina o så ska vi återigen ut o pynta Malmö :) Sedan bär det av mot nydala för att hämta ut lite grejer på posten som jag och några andra olafans har fixat till kören (vilket de bara kan få om dom vinner) och sedan hemåt för lite mer fix och packning.

Har jag tur hinner jag kanske se idol också, den som lever får se! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0