Lördag <3

Det blev som jag skrev igår. Fika på ett supermysigt fik (med underbar toalett) och bio i Lund med Bk. This is it var faktiskt lite småseg emellanåt, och jag (som inte direkt är nåt jättestort fan till MJ) fick kanske inte såå mycket ut av det som ett fan skulle fått. Dock var det ändå grymt kul att se alla back stage-filmningar och jag är övertygad om att det hade blivit en grym show i London (såvida han inte gått och dött då..). Efter denna film kom jag faktiskt in i ett litet Michael Jackson-rus och känner oerhört stora sympatier med hela This is it-produktionen som lade ner ofantligt mycket tid och energi på den showen. Människor vars stora dröm i livet varit att sjunga/dansa med MJ... snacka om att stupa på mållinjen.


Idag är det iallafall lördag som inleddes med att sova till 12.30, underbart (faktiskt bara min andra sovmorgon på typ 3 månader..). Känns konstigt att inte vara i Stockholm och illamående nervös, men det är okej. Har upptäckt att Sven-Inge också har gett upp (batterimässigt) men lämpligt nog funkar Klas igen, så ja, Klas is back...

Nu ska jag fixa runt här lite med mig själv och alla andra (har märkt att jag är väldigt lättirriterad idag..) innan det blir dax för roligheter ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0