Märtos namnsdag!

Jaha, den här dagen har inte blivit som jag trodde.
Att jag vaccinerade mig mot svininfluensan idag kändes nämligen av när jag steg upp halv 7 imorse. Huvudet kändes svinigt (hehe) tungt och lite lätt snurrigt. Ringde jobb och dök i säng några timmar till. Vaknar upp strax innan 10 och mår som vanligt igen (förutom att armen gör ont).

Så klockan 12 är jag på jobb och här är jag fortfarande. Armsmärtan har eskalerat så det blir ingen träning för mig idag (bara att sträcka upp armarna i 180 grader för att ta tag i handtagen på hästen hade varit en BIG acomplishment. Sen hur jag skulle komma upp på Ramati därifrån är en annan femma..).


Så nej, istället ska jag ta o köra hem till Helena, snart förhoppningsvis, och fira min namnsdag genom att sitta och sörja för alla stackars gåsaliv som gått till spillo de senaste veckorna :( (jag hoppas att ni inte har annamat trenden att äta gås på min dag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0