Mys + plugg!

Im hooome. I en tom lägenhet, najs! :)

Efter jobb idag var jag dessutom på körskola, vilket faktiskt gick bra idag. Min körskollärare är bara så jäkla hispig :p Han vill på allvar att jag ska "söka efter faror", förvänta mig utryckningsfordon i varje korsning och att galningar ska kunna springa rätt ut i gatan framför mig. Det roligaste idag var dock när jag såg att det slog om från rött till grönt och jag började krypa lite framåt, och han bara "du kan vänta lite tills han kör iväg, så du får ett avstånd till bilen framför ifall den skulle börja brinna". Hahahaha, hur troligt är det på en skala...? Men men, snart är körkortet mitt och det känns för jävla bra! :)

Just detta ska jag främja genom att sätta igång med massa internettester nu. Pyjamasbyxor, kofta, Westlife, cheesecakete och choklad (det nya Marabou med youghurt/hallon till mitt PMS-mood). Mysigt va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0