New York + shopping = sant!

Inatt har jag haft en underbar dröm!

Jag var i New York (fast bara över dagen - snacka om prestationsångest!) med min chefs kontonummer. Av någon anledning skulle jag få använda det och shoppa så mycket jag ville (som han skulle betala då). Jag minns hur jag sprang runt och drog med mig både kläder, skor och väskor (aningens stressad för att jag visste att jag skulle flyga hem senare på kvällen). Trots detta, och trots att jag inte hade en aning om när/hur/var jag skulle flyga hem (varför plågar jag mig alltid med drömmar om resor där jag har noll koll?) så var det und-er-bart! (Duh, gratis shopping i New York!!).

Gissa om jag var besviken när jag vaknade.... 8-)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0