Nothing beats Malmö.

Im hooome. Käära, fina Malmö!

Jo, hemma är jag efter en lång tågresa (som jag spenderade på Adina haha). Vid 20 över 6 imorse blev jag avsläppt hemma, duschade och sedan kom pappa och hämtade mig en halvtimme senare, så var det dax och köra till jobbet. U-n-d-e-r-b-a-r-t!    NOT!


Kom iallafall dit och jobbade duktigt i 8 timmar. Hade sen en dubbellektion som kändes sjukt mycket bättre än förra. Nu börjar jag ju nästan tro på att jag kanske har körkort om drygt en måndad.


Nu ska jag dock inte babbla vidare här (om jag orkar ska jag blogga om helgen sedan) utan nu ska jag först fatta ett viktigt beslut. Har seriöst inte varit såhär för virrad på mycket länge.. Världens största mindmap på garderoben - here I come.


Kommentarer
Postat av: Christina

På Adina det låter ju det.

Nu håller vi tummarna att kortet snart är klart

2009-11-17 @ 12:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0