Paranormal Activity!

Tja mina vänner (och ovänner?).
Hoppas att allt är bra med er osv (trevlig jag är idag... 8))


Idag är en ganska trevlig dag för min del faktiskt:

- Jobba 07.30 - 16.00

- Körskola 16.45 - 18.10

- Ärende i stan 18.30 - 19.00
- Plugg körteori på nåt café 19.00 - 20.30

- Möta upp Sonja och gå på bio 20.30 - 23.00



Det där sistnämnda börjar jag dock ångra så smått nu. Vi ska nämligen gå och se Paranormal Activity, och när Sonja frågade om vi skulle se den svarade jag direkt "ja". När jag nu har läst trailern och lite recensioner så inser jag att det är så inte min genre. Jag älskar film men jag har så SJUKT svårt för skräckfilmer (jag kan fortfarande inte vistas i ett badrum utan att dra undan draperiet för badkaret efter att ha sett The Shining, vilket var för över 10 år sedan) och den här ska tydligen vara skiiiitläskig. Hör bara:


"Paranormal Activity" är en film som kramar ur skriken, chockar till ryckningar och klöser fram ståpäls. Skrämmande underhållande som våldför sig på dina nerver. Det här är något av det läskigaste du kommer att se på den här sidan av 2000-talet. "Paranormal Activity" gör din fantasi till din egen värsta fiende. Du är härmed varnad."

Hm.... vad FASIKEN har jag gett mig in på?!






Kommentarer
Postat av: Jénny

Min kompis, som i vanliga fall inte tycker att skräckfilmer är läskiga satt med händerna för ögonen och grät... Hahah, tycker synd om dig 8)

2009-11-18 @ 15:30:09
URL: http://jennsansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0