Pulefredag!! =)

Todelooo! :)
Här sitter jag och bloggar på jobb igen. Kom nyss på att man ju då kan kalla mig för storbloggare (=får betalt för att blogga HAHA^^).

Nej, skämt åsido här va. Idag är det fredag, vilket är underbart. Igår var det mysigt i Lund med några fina tjejer, och kören var trevlig som vanligt :D Vi köpte tutor och partypoopers (eller vad dom heter - såna som man drar i ett snöre i och så poppar de ut lite färgglada band xD) och smällde upp dom när dom entrade scenen :D Lite skönsång och snack från kommungubbar och sådär. Olafamiljen fick ett officiellt tack från kören på scenen för att vi varit där alla veckor (det skulle Ola hört ;)) och anhöriga till körmedlemmarna kom också fram och tackade o sa att det hade betytt mycket för kören osv. Det var roligt att höra :) Så småningom bar det av hemåt mot malmöööe med trevligt sällskap hela vägen, så man slapp åka hem själv från ett stormigt lund. Det gillar vi (eller som facebook-skadade sofie skulle sagt: "gilla *klick*").



Den här jobbveckan kommer härligt nog avslutas om mindre än 3 timmar.
Då ska jag nämligen till tannamagarn, sen möta upp lexi (som man inte träffat på ages!!) och sen ska vi åka till Mobilililia :) Ska även passa på att hämta ut systers julklapp idag.... (nu blev du allt nyfiken va? ;)) innan det är dags att fredagsmysa med Helena.


Have a lovely fredag, mina vänner!


Kommentarer
Postat av: elina

ja det blev jag :p

2009-11-20 @ 17:11:43
URL: http://evanjelina.blogg.se/
Postat av: Pernillabergh

väldigt trevligt sällskap må jag säga ;) :D



me lite the design! :D finfin!! :D

<3

2009-11-22 @ 15:44:36
URL: http://dahpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0