Sorry dudes...


.. jag orkade inte skriva mer igår, mitt beslut tog för lång tid haha. Det var iallafall om huruvida jag ska plugga eller jobba nästa termin (eftersom att jag nu bara för några dagar sedan fått förlängt kontrakt till slutet av mars, om jag vill) och nu har jag bestämt mig.... Jag ska göra både och! Hur jag ska kunna plugga 100 % (såvida jag kommer in på det jag vill) och samtidigt jobba 75% typ vet jag inte, men äh, det löser sig! Det är det enda sättet att både få studentlivet i lund (vilket jag vääldigt gärna vill) och kunna flytta hemifrån. Så, så får det bli! :)


Nu slutar jag iallafall om en timme typ o då ska jag övningsköra lite. Ska djura landsväg! -.-  Följer gör en träning (känns som om de var typ 1 vecka sen - vilket det faktiskt också var!! Herregud..) och sen blire Stockholms-blogg. Ska se om jag lyckas sammanfatta en så underbar helg i ett inlägg :)

 

Tjingelonkan. (Jättemoget, jag vet...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0