Suck!


Tänkte bara titta in här och meddela att jag överlevde filmen!! Dock var det knappt- den var så SJUKT läskig!! :o När jag och Sonja gick ut från bion kändes det som ett tryck över bröstet, och det var fan till och med jobbigt att andas!! (och det höll i sig en lång stund). Usch! Ni ska få ett längre omdöme senare :)

 

Idag är det iallafall torsdag igen. Lyckades försova mig även idag (jag fattar verkligen inte hur jag lyckas...). Här ska jag sitta till kl 15 idag och sedan ska jag bege mig till Lund och möta upp Sofie och Yoyyo. Kl 17 ska nämligen Team Ola hyllas på Stortorget där av Lunds kommun och självklart ska vi dit. Ska bli himla roligt! :)



På tal om detta
kan jag också meddela att jag förnärvarande är så ofantligt trött på att det hela tiden ska
klankas ner på Ola. ÄR det verkligen så svårt att ens acceptera möjligheten att det KANSKE finns några där ute (som inte är 12-åriga fjortisar) som faktiskt tycker att Ola är bra? Nej, jag börjar bli jävligt trött på att behöva försvara Ola i nästan vartenda konversation som förs. Det kanske var lite kul i början men det är fan inte roligt längre..


Kommentarer
Postat av: Felicia L

hej . jag läste lite iaf . kanske typ skumläste.... när e de han hyllas?:)



och att jag e ju 12!!!!!!!!! men jag ska ju ej va dum.bara gilla han och tycka han e snygg <333

2009-11-19 @ 16:23:50
URL: http://bloggenjustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0