Super-opule-söndag!!!!


Från en pule-fredag till en super-opule-söndag. Hur kan det vända så, på en helg?!

Nej, idag har inte varit annat än skit. Jobbat, blivit fett degraderad (igen!!) och lyckats bli ovän med typ alla nu? Verkligen underbart det här......

 

Kom sedan på att det faktiskt är söndagskväll dessutom, att jag nästan missat hela Big Bang Theory (fastän jag sitter precis framför teven!!!) och har en hel ny vecka framför mig. Hittade inga bilder på internet över mina nyvunna kärlekar (quote-tavlorna från Gallerix med asfina bilder på några kändisar med citat de sagt. Jag vill ha minst 4 stycken) som jag tänkte trösta mig med, och den enda internetsida jag vet där man kan kolla på BBT-avsnitt funkar inte i Sverige nu tydligen.. Får väl istället trösta mig med det faktum att jag faktiskt ska gå på massage imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0