Tele2-idioter!!


Jaops, nu är jag svinsur! Efter Stockholm förra lördagen låg nämligen mitt mobilabonnemang på 1791 kr. Dagen efter Körslaget stötte jag och Adina på en gatusäljare (som mobbade mig fett mycket dessutom för min röst) som jag förlängde mitt abonnemang hos Tele2 hos, för att slippa betala månadsavgiften fram till midsommar (det är najs ju). Lär ändå ha tele2 så länge mormor har det, så varför inte liksom?


Men, nu har räkningen bara stigit och stigit. Igår låg den på 1932 kronor, och idag på 2016 trots att jag knappt ringt något från den. Jag har i princip bara smsat och det ska ju vara gratis! Men, nu har dom alltså nog börjat debitera mina sms också (vilket är enda möjligheten till den höjda fakturan, såvida jag inte har spöken eller troll eller nåt på rummet som snor min mobil om nätterna och ringer långa samtal till Thailand). Så, nu har jag slängt iväg ett skitlackt mail till tele2 och hoppas på svar snarast!! Fy fan vad sur jag är nu..





Fårajävel.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0