trililili

Idag är det onsdag och dagarna bara rusar iväg (det blir väl så när man längtar nåt enormt till varje helg).

Igår var det alltså tisdag (duh) och jag var först duktig och jobbade mina timmar. Övningskörde sen till Nova Lund där Team Ola gjorde ett inslag till Körslaget på lördag och uppträdde :) Kören var rolig, Ola var flummig - allt som vanligt :) TV4-killen körde upp kameran i mitt, emmas och sofies ansikte konstant (och pekade även så att vi skulle stanna kvar vid scenen och prata lite när kören gått ner). Så ja, vi lär ju nog synas på lördag HAHA :( Aja, det bjuder vi på isåfall!

Övningskörde till stallet sen (kommer aldrig aldrig mer tycka det är konstigt att Ola inte har körkort - det är fan sviiinigt svårt o köra i Lund!!). Träningen gick dock inte särskilt bra - all energi försvann som i ett trollslag (inte med din flagga emma) och mådde illa typ konstant :(  "Okej, det märks när Martina inte är på g..". No shit, tränarn! xD



Idag (onsdag - HAHA) har det vatt jobb, halv 7 imorse för o va exakt!! Pluggade massa körteori på lunchen (har blivit duktig på det där nu!) och sen var det körskola. Idag var det parkering och backa runt hörn, vilket faktiskt gick väldigt bra. Idag blev nog Per (min körskollärare) nöjd med mig :D

Nu så tickar klockan mot halv 9, och jag börjar få brått! Nu har jag en halvtimme på mig att städa till Pancakes och duscha. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0