UPPKÖRNING!!


Quick note about today, innan scrubs (a)

Jo, redan halv 7 var jag på jobb imorse. Är så jävla stolt över mig själv varje gång jag lyckas med den bedriften :) Det gick dock undan ganska snabbt och smärtfritt (tack vare x antal sms till Olafamiljenfolk). Ja, vad skulle jag göra utan er flickor?<3

Anyhow. Vid halv 3 begav jag mig till körskolan och såfort jag kom dit bokade vi både uppskrivning och uppkörning!!! Shit vad nära det känns nu!! :o Turligt nog följde en SVINIGT dålig dubbellektion hahahah. Känns bra det här! (Y) Nej, hela tiden gick jag o önskade att tiden skulle ta slut. Till exempel så tyckte min körlärare att jag körde lite för snabbt i en sväng på landsvägen o bara "ooooeh!! Har du vatt på Liseberg nån gång?? Jag flög ju nästan ut genom dörren!". Dock överdrev han EN ANING, men skoj lät de hahahha (han har värsta Kajan-dialekten också xD). Men nä, en dålig körlektion kan jag väl få lov att ha.... Nu ska jag djura landsväg med pappa!

Men först - the one, the only - Scrubs!

Kommentarer
Postat av: Christina

Låter som jag när jag kör.

2009-11-12 @ 13:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0