Finally!!


Sådärja, det regelbundna bloggbytet är gjort (tack vare min smarta syster ;)). Jag hoppas att alla fina läsare från baloooo.blogg.se har följt med mig hit :)


Att komma på ett nytt bloggnamn har inte varit det lättaste. Jag & Emma satt över en timme och brainstormade potentiella namn, där majoriteten utav dom antingen var fett oseriösa eller upptagna (fastän det inte finns nån blogg med det namnet.. hmm!). Nä, ett tag såg det faktiskt ut att bli deteintemeningenattjagskahaenfucking.blogg.se.


Men, det alltså heavenisee.blogg.se tillslut, and guess why? :)


Nä, nu ska jag jobba vidare (och fundera på hur jag vill att min nya design ska se ut....). Fett med "hm" på det!



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tyckte många namn var seriösa och skitbra :D hehe

2009-10-28 @ 16:25:56
URL: http://emgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0