IT'S WEEKEND BABY!!

And we're loving it!!!!
Nu slutar jag strax och då ska jag ut i staden och fixa lite ärenden:

- Åka till Åkarp och hämta jacka, skor & halsduk (som jag glömde hos Helena i fredags -.-)


- Gå in på banken och kolla vad det är för skumt 800 kr-konto som jag har och beställa ett VISA-kort!!


- Köpa nya post-it-lappar till körteoriboken (behöver fler blåa! :D), skåneflagga till imorgon, nya mobilhörlurar (dom går ju fan alltid sönder!), vantar & mössa (om jag hittar några fina) och en annan hemlig sak! (a)


Ikväll ska jag sen ha chill- och myskväll och ja, jag vet att det låter jättetråkigt! Ärligt talat är jag jävligt sugen på utgång, men med tanke på att tåget till Stockholm går 09.14 imorgonbitti känns det inte såå lämpligt xD (nästa fredag däremot.... :D).

Så nä, ikväll ska jag bara vara hemma, kolla på Idol/Big bang theory, packa och plugga körteori!

Hörs senare och ha en finfin fredagskväll you guys (och ni som ska ut - festa för mig med! ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0